STAGE CLASSIFICATION | OVERALL CLASSIFICATION | ||||||||||||
POS | NO. | DRIVER/CODRIVER CAR | CLS | STAGE TIME | CLS POS | DIFF | POS | NO. | DRIVER/CODRIVER CAR | CLS | OVERALL TIME | CLS POS | DIFF |
1 | 4 | 鎌田 卓麻/市野 諮 itzz DL SYMS WRX STI | JN-6 | 4:51.1 | 1 | - | 1 | 4 | 鎌田 卓麻/市野 諮 itzz DL SYMS WRX STI | JN-6 | 16:50.6 | 1 | - |
2 | 1 | 新井 敏弘/田中 直哉 富士スバル AMS WRX STI | JN-6 | 4:53.2 | 2 | 2.1 | 2 | 1 | 新井 敏弘/田中 直哉 富士スバル AMS WRX STI | JN-6 | 16:51.2 | 2 | 0.6 |
3 | 2 | 勝田 範彦/石田 裕一 ラックSTI 名古屋スバル DL WRX | JN-6 | 4:54.1 | 3 | 3.0 (0.9) |
3 | 2 | 勝田 範彦/石田 裕一 ラックSTI 名古屋スバル DL WRX | JN-6 | 16:59.0 | 3 | 8.4 (7.8) |
4 | 3 | 奴田原 文雄/佐藤 忠宜 ADVAN-PIAAランサー | JN-6 | 4:55.4 | 4 | 4.3 (1.3) |
4 | 5 | 柳澤 宏至/加勢 直毅 ADVAN CUSCO WRX-STI | JN-6 | 17:00.9 | 4 | 10.3 (1.9) |
5 | 5 | 柳澤 宏至/加勢 直毅 ADVAN CUSCO WRX-STI | JN-6 | 4:56.2 | 5 | 5.1 (0.8) |
5 | 3 | 奴田原 文雄/佐藤 忠宜 ADVAN-PIAAランサー | JN-6 | 17:03.8 | 5 | 13.2 (2.9) |
6 | 10 | 堀江 拓/馬瀬 耕平 YHitzzカラオケROCKランサー | JN-6 | 5:02.1 | 6 | 11.0 (5.9) |
6 | 8 | 寺川 和紘/石川 美代子 インディゴパワー藤井自動車ランサー | JN-6 | 17:38.0 | 6 | 47.4 (34.2) |
7 | 11 | 山田 健一/伊勢谷 巧 DL・ITZZ・Gセキネンインプレッサ | JN-6 | 5:04.2 | 7 | 13.1 (2.1) |
7 | 10 | 堀江 拓/馬瀬 耕平 YHitzzカラオケROCKランサー | JN-6 | 17:45.4 | 7 | 54.8 (7.4) |
8 | 8 | 寺川 和紘/石川 美代子 インディゴパワー藤井自動車ランサー | JN-6 | 5:04.8 | 8 | 13.7 (0.6) |
8 | 11 | 山田 健一/伊勢谷 巧 DL・ITZZ・Gセキネンインプレッサ | JN-6 | 17:51.1 | 8 | 1:00.5 (5.7) |
9 | 7 | 中平 勝也/行徳 聡 YH アールアート AMS WRX | JN-6 | 5:07.7 | 9 | 16.6 (2.9) |
9 | 7 | 中平 勝也/行徳 聡 YH アールアート AMS WRX | JN-6 | 17:57.8 | 9 | 1:07.2 (6.7) |
10 | 12 | 長江 修平/中岡 和好 インディゴパワーBRIG・DL・ランサー | JN-6 | 5:12.1 | 10 | 21.0 (4.4) |
10 | 18 | 川名 賢/保井 隆宏 CUSCO ADVAN DS3R3MAX | JN-5 | 18:13.9 | 1 | 1:23.3 (16.1) |
11 | 17 | 眞貝 知志/安藤 裕一 TGR Vitz GRMN Rally | JN-5 | 5:15.6 | 1 | 24.5 (3.5) |
11 | 9 | 堀田 信/河西 晴雄 DL itzz MAP ランサー | JN-6 | 18:15.5 | 10 | 1:24.9 (1.6) |
12 | 18 | 川名 賢/保井 隆宏 CUSCO ADVAN DS3R3MAX | JN-5 | 5:15.7 | 2 | 24.6 (0.1) |
12 | 12 | 長江 修平/中岡 和好 インディゴパワーBRIG・DL・ランサー | JN-6 | 18:20.8 | 11 | 1:30.2 (5.3) |
13 | 21 | 上原 淳/漆戸 あゆみ DL・シャフト・KTEC・タイプRユーロ | JN-4 | 5:16.0 | 1 | 24.9 (0.3) |
13 | 13 | マクリン 大地/高橋 芙悠 OFインディゴパワーマクリンインプレッサ | JN-6 | 18:27.1 | 12 | 1:36.5 (6.3) |
14 | 13 | マクリン 大地/高橋 芙悠 OFインディゴパワーマクリンインプレッサ | JN-6 | 5:17.1 | 11 | 26.0 (1.1) |
14 | 21 | 上原 淳/漆戸 あゆみ DL・シャフト・KTEC・タイプRユーロ | JN-4 | 18:27.2 | 1 | 1:36.6 (0.1) |
15 | 24 | 関根 正人/草加 浩平 KYB DUNLOP スイフト | JN-4 | 5:18.1 | 2 | 27.0 (1.0) |
15 | 17 | 眞貝 知志/安藤 裕一 TGR Vitz GRMN Rally | JN-5 | 18:30.3 | 2 | 1:39.7 (3.1) |
16 | 9 | 堀田 信/河西 晴雄 DL itzz MAP ランサー | JN-6 | 5:18.3 | 12 | 27.2 (0.2) |
16 | 24 | 関根 正人/草加 浩平 KYB DUNLOP スイフト | JN-4 | 18:37.4 | 2 | 1:46.8 (7.1) |
17 | 33 | 大倉 聡/豊田 耕司 アイシンAW Vitz CVT | JN-3 | 5:18.4 | 1 | 27.3 (0.1) |
17 | 15 | 小濱 勇希/馬場 雄一 KYB DUNLOP DS3R3TMAX | JN-5 | 18:39.8 | 3 | 1:49.2 (2.4) |
18 | 49 | 三苫 和義/遠藤 彰 0side1DLWMトップギアフィット | JN-1 | 5:18.9 | 1 | 27.8 (0.5) |
18 | 16 | 横嶋 良/木村 裕介 DUNLOP CUSCO プジョーR2 | JN-5 | 18:47.5 | 4 | 1:56.9 (7.7) |
19 | 50 | 須藤 浩志/新井 正和 スマッシュBRIGコマツYHスイフト | JN-1 | 5:19.3 | 2 | 28.2 (0.4) |
19 | 23 | 曽根 崇仁 /大庭 正璽 P.MU☆DL☆SPM☆INGING86 | JN-4 | 18:50.8 | 3 | 2:00.2 (3.3) |
20 | 36 | 松倉 拓郎/猿川 仁 DL☆GS☆LOVCAデミオ☆M29R | JN-3 | 5:19.9 | 2 | 28.8 (0.6) |
20 | 20 | 山口 清司/山本 磨美 jmsエナペタルADVAN久與86 | JN-4 | 18:52.2 | 4 | 2:01.6 (1.4) |
21 | 46 | 古川 寛/廣田 幸子 スマッシュitzzインディゴDLスイフト | JN-1 | 5:20.1 | 3 | 29.0 (0.2) |
21 | 32 | 天野 智之/井上 裕紀子 豊田自動織機・DL・ヴィッツ | JN-3 | 18:54.9 | 1 | 2:04.3 (2.7) |
22 | 15 | 小濱 勇希/馬場 雄一 KYB DUNLOP DS3R3TMAX | JN-5 | 5:21.6 | 3 | 30.5 (1.5) |
22 | 22 | 山本 悠太/北川 紗衣 Sammy☆K-one☆ルブロスYH86 | JN-4 | 18:58.6 | 5 | 2:08.0 (3.7) |
23 | 16 | 横嶋 良/木村 裕介 DUNLOP CUSCO プジョーR2 | JN-5 | 5:21.8 | 4 | 30.7 (0.2) |
23 | 50 | 須藤 浩志/新井 正和 スマッシュBRIGコマツYHスイフト | JN-1 | 18:59.5 | 1 | 2:08.9 (0.9) |
24 | 23 | 曽根 崇仁 /大庭 正璽 P.MU☆DL☆SPM☆INGING86 | JN-4 | 5:22.7 | 3 | 31.6 (0.9) |
24 | 25 | 香川 秀樹/松浦 俊朗 DLテインBRIG鋳造魂JPCΩシビック | JN-4 | 19:00.6 | 6 | 2:10.0 (1.1) |
25 | 32 | 天野 智之/井上 裕紀子 豊田自動織機・DL・ヴィッツ | JN-3 | 5:23.0 | 3 | 31.9 (0.3) |
25 | 6 | 福永 修/齊田 美早子 THREEFIVEMOTORSPORT | JN-6 | 19:02.1 | 13 | 2:11.5 (1.5) |
26 | 20 | 山口 清司/山本 磨美 jmsエナペタルADVAN久與86 | JN-4 | 5:23.5 | 4 | 32.4 (0.5) |
26 | 33 | 大倉 聡/豊田 耕司 アイシンAW Vitz CVT | JN-3 | 19:02.7 | 2 | 2:12.1 (0.6) |
27 | 47 | 小川 剛/藤田 めぐみ itzz ADVAN AN Fit | JN-1 | 5:23.6 | 4 | 32.5 (0.1) |
27 | 46 | 古川 寛/廣田 幸子 スマッシュitzzインディゴDLスイフト | JN-1 | 19:03.3 | 2 | 2:12.7 (0.6) |
28 | 26 | 高橋 悟志/箕作 裕子 ミツバitzzDLマジカル冷機スイフト | JN-4 | 5:23.7 | 5 | 32.6 (0.1) |
28 | 26 | 高橋 悟志/箕作 裕子 ミツバitzzDLマジカル冷機スイフト | JN-4 | 19:08.8 | 7 | 2:18.2 (5.5) |
=28 | 34 | 岡田 孝一/多比羅 二三男 キーストーンナビゲーターDLデミオ | JN-3 | 5:23.7 | 4 | 32.6 (0.1) |
29 | 36 | 松倉 拓郎/猿川 仁 DL☆GS☆LOVCAデミオ☆M29R | JN-3 | 19:11.2 | 3 | 2:20.6 (2.4) |
30 | 22 | 山本 悠太/北川 紗衣 Sammy☆K-one☆ルブロスYH86 | JN-4 | 5:24.0 | 6 | 32.9 (0.3) |
30 | 49 | 三苫 和義/遠藤 彰 0side1DLWMトップギアフィット | JN-1 | 19:12.5 | 3 | 2:21.9 (1.3) |
31 | 48 | 伊藤 隆晃/大高 徹也 プレイドライブYHノートNISMO S | JN-1 | 5:24.1 | 5 | 33.0 (0.1) |
31 | 48 | 伊藤 隆晃/大高 徹也 プレイドライブYHノートNISMO S | JN-1 | 19:16.0 | 4 | 2:25.4 (3.5) |
32 | 25 | 香川 秀樹/松浦 俊朗 DLテインBRIG鋳造魂JPCΩシビック | JN-4 | 5:24.2 | 7 | 33.1 (0.1) |
32 | 14 | 金岡 義樹/奥村 久継 大阪冷研・オサムファクトリー WRX | JN-6 | 19:20.8 | 14 | 2:30.2 (4.8) |
33 | 28 | 山口 貴利/山田 真記子 itzzブーボーNUTECブーンX4 | JN-4 | 5:24.6 | 8 | 33.5 (0.4) |
33 | 35 | 石川 昌平/竹藪 英樹 ARTAオートバックスGRヴィッツ | JN-3 | 19:27.6 | 4 | 2:37.0 (6.8) |
34 | 14 | 金岡 義樹/奥村 久継 大阪冷研・オサムファクトリー WRX | JN-6 | 5:25.5 | 13 | 34.4 (0.9) |
34 | 37 | 藤田 幸弘/藤田 彩子 エムスポーツ BRIG デミオ | JN-3 | 19:29.7 | 5 | 2:39.1 (2.1) |
35 | 37 | 藤田 幸弘/藤田 彩子 エムスポーツ BRIG デミオ | JN-3 | 5:28.5 | 5 | 37.4 (3.0) |
35 | 42 | 長ア 雅志/秋田 典昭 名古屋トヨペット NAVUL 86 | JN-2 | 19:30.3 | 1 | 2:39.7 (0.6) |
36 | 35 | 石川 昌平/竹藪 英樹 ARTAオートバックスGRヴィッツ | JN-3 | 5:28.7 | 6 | 37.6 (0.2) |
36 | 34 | 岡田 孝一/多比羅 二三男 キーストーンナビゲーターDLデミオ | JN-3 | 19:30.4 | 6 | 2:39.8 (0.1) |
37 | 41 | 明治 慎太郎/北田 稔 Sammy☆K-one☆ルブロスYH86 | JN-2 | 5:30.7 | 1 | 39.6 (2.0) |
37 | 47 | 小川 剛/藤田 めぐみ itzz ADVAN AN Fit | JN-1 | 19:35.3 | 5 | 2:44.7 (4.9) |
38 | 42 | 長ア 雅志/秋田 典昭 名古屋トヨペット NAVUL 86 | JN-2 | 5:30.8 | 2 | 39.7 (0.1) |
38 | 28 | 山口 貴利/山田 真記子 itzzブーボーNUTECブーンX4 | JN-4 | 19:37.2 | 8 | 2:46.6 (1.9) |
39 | 29 | 関根 康生/横川 紀仁 itzz テイクグッド DL ブーン | JN-4 | 5:31.9 | 9 | 40.8 (1.1) |
39 | 30 | 中村 英一/大矢 啓太 名古屋トヨペット NAVUL 86 | JN-4 | 19:38.5 | 9 | 2:47.9 (1.3) |
40 | 52 | 増川 智/大西 紗智 ARTAオートバックス131VITZ | JN-1 | 5:33.0 | 6 | 41.9 (1.1) |
40 | 29 | 関根 康生/横川 紀仁 itzz テイクグッド DL ブーン | JN-4 | 19:40.1 | 10 | 2:49.5 (1.6) |
41 | 30 | 中村 英一/大矢 啓太 名古屋トヨペット NAVUL 86 | JN-4 | 5:35.1 | 10 | 44.0 (2.1) |
=40 | 41 | 明治 慎太郎/北田 稔 Sammy☆K-one☆ルブロスYH86 | JN-2 | 19:40.1 | 2 | 2:49.5 (1.6) |
42 | 38 | 中西 昌人/福井 林賢 YH・WM・KYB・マクゼス・エイト1 | JN-3 | 5:35.9 | 7 | 44.8 (0.8) |
42 | 38 | 中西 昌人/福井 林賢 YH・WM・KYB・マクゼス・エイト1 | JN-3 | 19:45.1 | 7 | 2:54.5 (5.0) |
43 | 27 | 西川 真太郎/尼子 詳一 モンスター@エンジョイMSスイフト | JN-4 | 5:36.9 | 11 | 45.8 (1.0) |
43 | 51 | 松原 久/和田 善明 インディゴパワー☆BRIG☆DL☆デミオ | JN-1 | 19:56.6 | 6 | 3:06.0 (11.5) |
44 | 56 | 池内 しょうじ/佐瀬 拓野 TMS-SATYRUS-EG6 | OP-1 | 5:38.8 | 1 | 47.7 (1.9) |
- | 56 | 池内 しょうじ/佐瀬 拓野 TMS-SATYRUS-EG6 | OP-1 | 19:56.7 | 1 | 3:06.1 (0.1) |
45 | 51 | 松原 久/和田 善明 インディゴパワー☆BRIG☆DL☆デミオ | JN-1 | 5:38.9 | 7 | 47.8 (0.1) |
44 | 52 | 増川 智/大西 紗智 ARTAオートバックス131VITZ | JN-1 | 20:02.9 | 7 | 3:12.3 (6.2) |
46 | 39 | 鷲尾 俊一/河野 功 アストラルDLワコースITZZデミオ | JN-3 | 5:42.3 | 8 | 51.2 (3.4) |
45 | 27 | 西川 真太郎/尼子 詳一 モンスター@エンジョイMSスイフト | JN-4 | 20:04.1 | 11 | 3:13.5 (1.2) |
47 | 40 | 阿部 敬珠/阿部 祥吾 ISMF・DXL・28BLACKヴィッツ | JN-3 | 5:45.9 | 9 | 54.8 (3.6) |
46 | 39 | 鷲尾 俊一/河野 功 アストラルDLワコースITZZデミオ | JN-3 | 20:13.2 | 8 | 3:22.6 (9.1) |
48 | 54 | いとう りな/竹原 静香 YH ACRE AW オクヤマ VITZ | JN-1 | 5:46.7 | 8 | 55.6 (0.8) |
47 | 40 | 阿部 敬珠/阿部 祥吾 ISMF・DXL・28BLACKヴィッツ | JN-3 | 20:35.7 | 9 | 3:45.1 (22.5) |
49 | 55 | 平山 十四朗/鎌田 雅樹 KOC西日本自動車とし自動車スイフト | JN-1 | 5:49.8 | 9 | 58.7 (3.1) |
48 | 53 | 東 隆弥/梶山 剛 DLリジットCUSCOe'Tuneデミオ | JN-1 | 20:40.0 | 8 | 3:49.4 (4.3) |
50 | 6 | 福永 修/齊田 美早子 THREEFIVEMOTORSPORT | JN-6 | 5:50.3 | 14 | 59.2 (0.5) |
49 | 54 | いとう りな/竹原 静香 YH ACRE AW オクヤマ VITZ | JN-1 | 20:48.1 | 9 | 3:57.5 (8.1) |
51 | 53 | 東 隆弥/梶山 剛 DLリジットCUSCOe'Tuneデミオ | JN-1 | 5:56.3 | 10 | 1:05.2 (6.0) |
50 | 55 | 平山 十四朗/鎌田 雅樹 KOC西日本自動車とし自動車スイフト | JN-1 | 21:00.3 | 10 | 4:09.7 (12.2) |
52 | 31 | 竹岡 圭/佐竹 尚子 圭rp&DaiwaジュリエッタYH | JN-4 | 6:14.6 | 12 | 1:23.5 (18.3) |
51 | 31 | 竹岡 圭/佐竹 尚子 圭rp&DaiwaジュリエッタYH | JN-4 | 22:27.3 | 12 | 5:36.7 (1:27.0) |